Ekumenická akademie hledá kolegu či kolegyni na sloučenou pozici finanční manažer/ka – vedoucí kanceláře
Náplň práce:
- finanční plánování organizace, kontrola cash flow, řízení nákladů organizace (ve spolupráci s ředitelkou)
- finanční řízení projektů (sestavování rozpočtů, kontrola finančního čerpání, vypracování finančních zpráv, plánování spolufinancování projektů)
- spolupráce s projektovými koordinátory/kami
- příprava podkladů pro účetní kancelář, komunikace s účetní a úřady
- vedení pokladny a bankovního účtu
- mzdová agenda (pracovní smlouvy, DPP, placení pojistného apod.)
- zabezpečení provozu kanceláře (nákup kanc. potřeb, ad hoc řešení problémů)
- správa půjčování výstav
- účast na pracovních poradách organizace
- objem práce: cca 20 - 30h týdně (0,5 – 0,75 úvazek)
Nabízíme:
- přátelské pracovní prostředí
- odpovědnou a důležitou práci pro organizaci s více jak 20-ti letou historií
- možnost částečné úpravy pracovní doby
- možnost zapojení se do dalších aktivit Ekumenické akademie
- pracovní místo v kanceláři v Karlíně, mobilní telefon
- dovolená 25 dní za rok plus 4 sick days
- hrubá mzda: 15 000 – 22 500 Kč dle výše úvazku
Požadujeme:
- zkušenosti s finančním řízením
- znalost problematiky managementu projektů a grantového fundraisingu
- minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe v ekonomickém oboru)
- pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, systematičnost, ochotu učit se nové věci
- ochota aktivně přicházet s řešením možných problémů
- dobrá znalost MS Excel
- znalost angličtiny
- schopnost pracovat samostatně i v týmu, komunikativnost
- zájem o dlouhodobou spolupráci
Výhodou:
- zkušenosti s finančním řízením v rámci neziskového sektoru
- zkušenosti s účetnictvím
- znalost pracovněprávních předpisů
Místo výkonu práce: Praha
Nástup květen/červen 2019
Váš strukturovaný životopis a stručný motivační dopis posílejte do 8. 5. 2019 na office@ekumakad.cz. Vybrané zájemce/kyně kontaktujeme s pozvánkou na osobní pohovor, který se uskuteční 14. nebo 15. 5. 2019.